miercuri, 23 iulie 2014

În aşteptarea unui răspuns....pozitiv.

Azi este o zi importantă pentru o fiinţă dragă mie. Azi dimineaţă m-am trezit cu gândul la EA şi tot acelaşi gând m-a determinat să scriu. Cu siguranţă o să vă daţi seama despre cine scriu. Este EA, cea care ne-a determinat pe mulţi dintre noi să scriem....este EA o fiinţă deosebită....este EA cea care are un suflet bun şi nobil....este EA o frumuseţe de fată....este EA care are un examen de susţinut...

O zi grea pentru ea....dar sunt sigură că aşteptările vor fi pe măsură....




Aştept să-mi sune telefonul să îi aud vocea ca un clinchet de clopoţel spunându-mi....am reuşit....

5 comentarii:

  1. Îți mulțumesc că te-a gândit la mine, îți mulțumesc că m-ai ajutat, îți mulțumesc pentru toată grija care mi-o porți și te iubesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce m-au emotionat cuvintele tale....iti multumesc pentru lacrimile astea doua de multumire....te iubesc fata draga!

      Ștergere
  2. Hei, ce este cu tine de nu mai scrii? Ma asteptam sa gasesc aici puzderie de articole cu care sa ma delectez.
    Imi place prietenia voastra, imi aminteste de zile de mult trecute, cand tot atatea emotii aveam si eu pentru prietenele mele...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Iti multumesc pentru comentariu. Prietenia mea cu "zgomotoasa" este mult mai mare....o cunosc de 13 ani....era o fetita dragalasa cu obrajorii rosii si nasuc mic, mic, palarioara rosie si palton rosu...mi-a daruit un buchet de flori..."poftim", mi-a spus cu vocea sa zglobie....te intrebi draga mea Vienela la continuarea povestioarei?....scurtez, cu toate ca as avea multe de scris despre aceasta "zgomotoasa"pe care o iubesc enorm....este nasica mea....da, parintii ei, oamnei minunati si deosebiti mi-au fost nasi la casatorie acum 13 ani, iar acum 5 ani "zgomotoasa" mi-a tinut copilul in brate cand l-am crestinat cu numele de Teodor Alexandru.
      In ceea ce priveste scrisul...trec printr-o perioada zbuciumata sufleteste si astept liniste...apoi o sa ma delectez scriind...
      Iti multumesc si iti urez o saptamana minunata!

      Ștergere